עורך דין תאונות דרכים בתל אביב

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב מייצג לקוחות שנפגעו בתאונות אלו. מומלץ לערב אותו כבר כאשר מתברר כי התאונה היא קשה ומורכבת עם נפגעים. הוא ינהל היטב את התיק במטרה לזכות בקבלת פיצוי כספי ו/או אחר. יש חשיבות רבה להנחיית הלקוח לגבי צורת ההתנהלות מול הגורמים המייצגים את האחראים לתאונה. עו"ד דניאל רייכמן עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע נדרש. 03-9134919

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב המתמצא בכל הנושא היטב

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב מכיר את החוקים, התנהלות המשטרה ובתי המשפט ואת יתר הגורמים המעורבים ולכן, הינו בעל זווית ראייה רחבה. בתאונות כאלו יש חשיבות לאיסוף מסמכים לתיעוד וצילום זירת התאונה, לאיסוף עדויות כולל מעוברי אורח ועוד. במידה והנפגע אינו יכול לעשות זאת – אז להיעזר בחברים שהיו עימו. כל תאונה כזאת נחקרת ומתועדת על ידי בוחני המשטרה כך שניתן להשתמש בעתיד בחומרים מהחקירה. תאונות דרכים רבות קורות עקב טעויות של המעורבים, אבל לא רק.  יש גם אחרות שנגרמות בגלל נהיגה בשכרות, במהירות מופרזת, תחת השפעת סמים, בעת פסילת רישיון, כאשר אין רישיון נהיגה וכדומה. במקרים המצוינים האחרונים מדובר גם על עבירה פלילית עליה עלול הפוגע להיענש בעונשים כבדים יותר בשל חומרתן.

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב המתמצא בכל הנושא היטב

ניהול תביעה

התביעה מוגשת מול חברת הביטוח המבטחת את הפוגע. במקרה של תאונה עצמית אז מול חברת הביטוח של הנהג עצמו. בתאונת פגע וברח – מול חברת קרנית. במקרים שונים עלולות לצוץ מחלוקות מול גופים רבי עוצמה אלו. עורך הדין יכול לנהל מולם משא ומתן ישיר ועם אין הסכמות להגיש תביעה לבית משפט לשם קבלת סעד ממנו. הרצון הוא להשיג סיוע כספי ואחר שיאפשר ללקוח להתמודד בסיטואציות מורכבות ולנהל אורח חיים סביר.

עורך דין תאונות דרכים בתל אביב

עבודה מול משרד מסודר ומושקע

עו"ד דניאל רייכמן עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ליווי ככל הנדרש, זמינות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הוא ישרת בשמחה  אחרים.

לפרטים נוספים והתייעצות חייגו 03-9134919

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

התבקש לעזור בכיבוי שריפה וניזוק – המדינה תפצה

שריפת ענק אירעה בשנת 2013 ליד מושב בית חרות העלתה את השאלה המשפטית: האם יש לשפות את חברת הביטוח של בעל טרקטור שעזר בפעולות הכיבוי? השופט קבע באחרונה: חד משמעית כן. בימ"ש השלום ברחובות קיבל בשבוע שעבר תביעה שהגישה חברת הביטוח "מגדל" נגד המועצה האזורית עמק חפר, שבשטחה התרחשה השריפה, וכן נגד מדינת ישראל. לפני קצת יותר מ-3 שנים פרצה אש באזור מושב בית-חירות. בעליו של טרקטור הוזעק להגיש סיוע חירום בכיבוי השריפה המשתוללת, שסיכנה חיים ורכוש. האיש נענה לקריאה וחבר ללוחמי האש. אחד מהם הצטרף אליו אל תא הנהג, והנחה אותו ליצור שבילי חציצה שיקשו על התפשטות האש. במהלך הפעילות מנועו של הטרקטור עלה באש, ובסופו של דבר הושבת. שמאי רכב העריך את הנזקים בסך של כ-95,000 שקל. חברת "מגדל", שביטחה את הטרקטור, שילמה לאיש את שווי התיקון, למעט השתתפות עצמית של 4,500 שקל והגישה תביעה לשיפוי על סכום הפיצוי. המועצה האזורית והמדינה, הנתבעות, התנגדו לפיצוי בין היתר בטענה שהאיש התנדב לעזור מרצונו. בנוסף נטען כי הטרקטור יכול היה להינזק מגצי השריפה גם אם לא היה נוטל חלק בכיבוי האש וסתם עובר באקראי במקום. לחילופין הטילו הנתבעות את האחריות האחת על השנייה. לעודד ערבות הדדית   "הופיע בפניי עד, איש עבודה, מלח הארץ, שכל 'חטאו' היה הירתמות בלתי מהוססת לסייע בבלימת השריפה, תוך סיכון חייו ורכושו", כתב סגן הנשיאה השופט מנחם מזרחי. בעקבות חוות דעת מומחה בנושא, השופט שלל את האפשרות כי הדליקה במנוע נגרמה ממקור אחר – כמו תקלה חשמלית או מכאנית שאינה קשורה לשריפה – וקבע כי הנזק לטרקטור התרחש עקב השריפה. "אדם הנקרא לסייע לאחר המצוי בסכנה ובשל כך אירע לו נזק או חסרון כיס, ראוי לשיפוי בגין התנהגותו החיובית, אשר מנעה לאותו אדם נזק רחב הרבה יותר", הבהיר השופט. על כך השופט הוסיף, שיקול של מדיניות משפטית, והבהיר שיש לעודד ערבות הדדית ועזרה לזולת בעת צרה. לפיכך, השופט קבע שיש להעניק לבעל הטרקטור, ובתוך כך לחברת הביטוח ש"באה בנעליו", את הפיצוי בגין הנזק לטרקטור. כל הכרעה אחרת, לפי השופט, תביא ליצירת ניכור בין איש לרעהו. "האם אנו מבקשים לקיים חברה, שבמסגרתה אדם הנקרא לסייע לאחר המצוי בסכנה, יחל לערוך חישובי כדאיות בטרם יעניק את אותו סיוע, אשר לאל ידו להגישו?" שאל השופט באופן רטורי. מבחינה משפטית, מעבר לחוק לא תעמוד על דם רעך, השופט הוסיף נימוק שלפיו בין הצדדים נכרת מעין חוזה שכירות – בעל הטרקטור התבקש לעזור והסכים לכך, כלומר הם ביקש לשכור את שירותיו ואת הטרקטור ואילו הוא נענה להם, כך שהייתה כאן מה שנקרא בלשון המשפטית "הצעה וקיבול". לאחר מכן השופט דן בשאלה מי צריך לשאת בנזק, ובסופו של דבר הטיל את האחריות בחלקים שווים גם על המועצה האזורית וגם על המדינה. על כן, השופט קבע כי הנתבעות ישלמו לתובעת 94,100 שקל בצירוף הפרשי ריבית והצמדה, וכן הוצאות משפט בסך 16,000 שקל. המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

קרא עוד >>
עורך דין נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף

עו"ד לנזקי גוף עו"ד לנזקי גוף משרת לקוחות אשר נפגעו גופנית בתאונות שונות, באירועים ובמקרים אחרים. הייצוג נעשה מול המוסד לביטוח לאומי, גופים ציבוריים, עסקיים ואחרים. יש חשיבות לשכירת שירותיו כבר כאשר מדובר על מקרים מורכבים. הוא ילווה את לקוחו לכל אורך התהליך כולל, אם נדרש, בבתי משפט. עו"ד דניאל רייכמן עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב. מוזמנים ליצור קשר או לחייג 03-9134919 עו"ד לנזקי גוף המכיר היטב את התחום עו"ד דין לנזקי גוף מכיר את התחום לעומק. כך את דרכי הפעולה של חברות הביטח והמוסד לביטוח לאומי, את מוסדות השפיטה ואת כל ההתנהלות הקשורה. לכן, הוא מגיע מזווית ראייה רחבה. עם זאת הוא יודע להתייחס ספציפית לכל נושא בעיה המוגשת לפניו. הוא ילווה את הלקוח על פי הצורך ובין היתר באירועים של תאונות עבודה, דרכים או תאונות אחרות במרחב הציבורי. הוא ינחה את הלקוחות ו/או בני משפחתם לגבי תיעוד התאונות, איסוף מסמכים ושמירתם וכדומה. תאונת עבודה מתועדת מיידית על ידי המעסיק השולח דו"ח אודותיה. תאונת דרכים עם נפגעים מחייבת בדיקה של בוחן משטרתי שאף מכין דו"ח מסודר. בני משפחה יכולים לסייע באיסוף נתונים, בצילום מקום התאונה, באיתור עדים ועוד. יהיה צורך לרכז את המסמכים הרפואיים הקשורים ולהימנע משיחות עם נציגי חברות ביטוח פרטיות מחשש לאמירת דברים אשר יכולים לפגוע בסיכויי תביעה עתידית. ייצוג על ידי עו"ד לנזקי גוף עורך הדין יכין אסטרטגיה משפטית מתאימה. ייצוג ייעשה מול המוסד לביטוח לאומי שאמור לדון בתיק של הנפגע אשר יתייצב מול וועדה רפואית הקובעת את אחוזי הנכות. הוא יקבל תדרוך מקיף על התנהלותו בה ועוד. לרוב, הוא ינסה לפתור מחלוקות על ידי מו"מ מבלי להגיש תביעה משפטית, אבל בעת הצורך הוא יגיש תביעה לקבלת פיצוי כספי וייצג את הלקוח בבית משפט.   שירות מעו"ד לנזקי גוף ידוע עו"ד דניאל רייכמן עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הקשבה והפנמה, ייצוג מיטבי, זמינות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת אחרים. חייגו עוד היום 03-9134919

קרא עוד >>
תאונת עבודה, ביטוח לאומי נכות מעבודה

"תאונת עבודה" – תאונה שאירעה תוך כדי עבודתו ועקב עבודתו אצל מעבידו או מטעמו, ובעובד עצמאי – תוך כדי עיסוקו במשלח ידו ועקב עיסוקו במשלח ידו. עוד תיחשב לתאונת עבודה תאונה שאירעה למבוטח בנסיבות האלה: בדרכו ממעונו (או מהמקום שהוא לן בו) אל העבודה, או מן העבודה אל מעונו, או ממקום עבודה אחד אל מקום עבודה אחר. בשעת עבודתו במקום העבודה (או בסביבתו הקרובה ביותר) בזמן שעשה להצלת גוף או רכוש, או למניעת נזק לגוף או לרכוש. בשעת עבודתו, מפגיעה (שלא עקב העבודה) שפגע בו אדם אחר בחפץ הנמצא במקום העבודה (או בסביבתו הקרובה ביותר), ובלבד שלנפגע לא היה חלק בגרימת הפגיעה. למבוטח השכיר – במקום שהוא או חבריו לעבודה סועדים בשעת הפסקה, שנקבעה על דעת המעסיק ואינה עולה על 3 שעות, וכן בדרכו מן העבודה, אל אותו מקום, או בחזרה מאותו מקום אל העבודה. למבוטח השכיר, חבר ועד העובדים של מקום עבודתו, וכן למבוטח, חבר ועד מושב עובדים – בשעת מילוי תפקידם זה ועקב מילוי התפקיד, וכן בדרכם למלא את התפקיד ובדרכם חזרה. למבוטח השכיר – בדרכו מן העבודה או ממעונו אל מקום בחינה שהוא נבחן לפי חוק החניכות או לפי חוק שירות התעסוקה, או בדרכו חזרה ממקום הבחינה אל העבודה או אל מעונו. גם תקיפה, תוך כדי ועקב העבודה, כולל תקיפה מינית, תיחשב כפגיעה בעבודה, אם היא גורמת לנזק גופני או נפשי ומצריכה טיפול רפואי. תאונה שאירעה למבוטח בדרכו לא תיחשב לתאונת עבודה, אם הפסיק המבוטח את דרכו המקובלת בהפסקה של ממש או סטה ממנה סטייה של ממש, שלא לשם מילוי חובותיו כלפי מעסיקו, והמבוטח העצמאי – שלא לשם עיסוקו במשלח ידו. אבל תאונה שאירעה למבוטח בדרכו כאמור בסעיף 1 לעיל תיחשב לתאונת עבודה, אם הפסיק המבוטח את דרכו או סטה ממנה כדי לעשות אחד מאלה: כדי להתפלל תפילת בוקר בציבור בבית התפילה שהוא מתפלל בו. כדי ללוות את ילדו אל הגנון, אל גן הילדים, אל מעון הילדים, וכן כדי להחזירו משם. "ילד" הינו ילד עד גיל 10 או שמחמת ליקוי שכלי או גופני נדרש לליווי. תאונה שאירעה למבוטח בזמן שנהג ברשלנות ולא מילא אחר הוראה חוקית או הוראה של מעסיקו בעניין עבודתו לא תיחשב לתאונת עבודה, אלא אם כן עקב אותה תאונה נפטר המבוטח, או נעשה נכה או לא מסוגל לעבוד 10 ימים לפחות, ולולא נהג ברשלנות הייתה נחשבת התאונה לתאונת עבודה. לתשומת לבכם, מי שחלה בקורונה כתוצאה מחשיפה לחולה במקום העבודה – יוכר כנפגע בעבודה (מי ששהה בידוד – לא יוכר).

קרא עוד >>